• بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادرغرب هرمزگان
  • امضاء تفاهم نامه همکاری برای اشاعه فرهنگ دریایی و بندری
  • بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر خرمشهر
  • ضرورت نقش آفرینی چابهار به عنوان هاب بین المللی ترانزیت
  • اجرای بیش از ۳هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر چابهار
تماس با ما | پیوند ها | درباره ما | RSS
جمعه، ۳ بهمن ۱۳۹۹
پایگاه خبری، تحلیلی حوزه دریایی ایران - دریانگار
چندرسانه ای
  • صفحه اصلی
  • چندرسانه ای
  • آرشیو
  • مراسم گرامیداشت روز دریانورد و روز جهانی دریانوردی
  • حضور مدیر بنادر جمهوری آذربایجان در بندر نوشهر
  • مراسم روز جهانی دریانورد
  • گزارش سانحه برخورد نفتکش ایرانی سانچی
  • بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی کشور – بهمن ماه ۹۶ تهران
عضویت در خبرنامه الکترونیک
  • خبر روز
  • روی خط خبر
  • بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادرغرب هرمزگان

  • امضاء تفاهم نامه همکاری برای اشاعه فرهنگ دریایی و بندری

  • بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر خرمشهر

  • نجات ۱۸ نفر سرنشین یک فروند لنج صیادی در محدوده بندر چابهار

  • ضرورت نقش آفرینی چابهار به عنوان هاب بین المللی ترانزیت

  • اجرای بیش از ۳هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر چابهار

  • افزایش قابلیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره)

  • اختلاف اعضای اوپک پلاس در مورد افزایش تولید در ماه فوریه به روز دوم کشیده شد

  • کاهش ۴۲ درصدی صید در سواحل گیلان نسبت به سال مشابه

  • کشتی کره‌ای باید خسارت وارده به محیط زیست را بپردازد

  • ایران یک کشتی حمل مواد شیمیایی و نفتی با پرچم کره‌جنوبی را توقیف کرد

  • بیش از ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد

  • رشد ۱۲ درصدی صادرات/ صادرات یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون دلار کالا از پایانه‌های استان بوشهر

  • کاهش ۴٢ درصدی هزینه تولید با سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی

  • آغازعملیات اجرایی لایروبی حوضچه بندر شهید کلانتری چابهار

  • جزئیات ۴ دیدگاه برای افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰

  • ایران یک کشتی حمل مواد شیمیایی و نفتی با پرچم کره‌جنوبی را توقیف کرد

  • واکنش کره جنوبی به توقیف کشتی تحت پرچم این کشور در خلیج فارس

  • کاهش ۴٢ درصدی هزینه تولید با سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی

  • صف آرایی موافقان و مخالفان تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی در مجلس/ امضاها تکمیل شد

  • رشد ۳۹ درصدی بارگیری کالای عمومی در بندر خرمشهر

  • اسکله جزیره خارگ برای پهلوگیری شناورها راه‌اندازی می‌شود

  • شناورهای غرق‌ شده خلیج گرگان از آب خارج می‌شود

  • ۵۰۰ هزار تن کالا، بندر امام را برای رسیدن به ۲۰ نقطه کشور ترک کردند

  • دومین کشتی گندم اهدایی هند به افغانستان در بندر شهید بهشتی پهلو گرفت

  • جزییات حمله سایبری به بندر شهید رجایی

  • دیدار قائم مقام وزیر کشتیرانی هند با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

  • معاونت جدید امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

  • بندر امام میزبان همایش پدافند غیرعامل بنادر کشور

  • بلاتکلیفی کالاهای مصرفی در بنادر/ احتمال ترخیص از مبادی رسمی قوت گرفت

تولیدکننده تجهیزات دریایی و بندری:

امکان تأمین تمام تجهیزات بندری و دریایی کشور توسط تولیدکنندگان داخلی وجود دارد

کد خبر: 78251
تاریخ انتشار: 24 آگوست 2019 - 8:56 ق.ظ
نسخه چاپی

مدیرعامل یکی از مجموعه های تولیدکننده تجهیزات بندری اعلام کرد که امکان ساخت تمامی اقلام مورد نیاز در بخش تجهیزات بندری و دریایی در داخل کشور توسط تولیدکنندگان داخلی وجود دارد.

به گزارش پورت پرس، محمدعلی عباسپور؛ مدیرعامل یک شرکت بخش خصوصی، بیان کرد: تولید در کشور ما با مشکلات عدیده ای روبرو است و عوامل پیچیده ای در آن دخیل هستند که اصلی ترین مشکل در حوزه تولید مربوط به نرخ ارز است که باید در مورد آن به صورت جدی، هدفمند و طولانی مدت طی قراردادهای منعقد شده چاره اندیشی کرد و حاشیه امن مناسبی را برای فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه تولید به وجود آورد.

وی گفت: علی رغم مشکلات مختلف در این حوزه اما شرکت ما هرگز میدان تولید در حوزه بندری و دریایی را ترک نکرد و همواره توانسته ایم در بخش طراحی و تولید، محصولات خود را به تایید موسسات رده بندی اروپا از جمله ILLOYDS انگلستان، BV فرانسه و DNV هلند برسانیم؛ موسساتی که در حوزه استاندارد تجهیزات بندری و دریایی در دنیا حرف اول و آخر را می زنند.

مدیرعامل این شرکت خصوصی با اشاره به اینکه باید نوسانات اقتصادی در کشور که منجر به تغییر نرخ ارز می شود در هزینه های مربوط به پروژه ها لحاظ شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه قراردادها یک طرفه و بدون تعدیل هستند و به دلیل نوسانات بالای نرخ ارز با این تیپ قراردادها نمی توان کار را پیش برد چراکه دست و پای شرکت های طرف قرارداد بسته است.

عباسپور افزود: دولت باید این اختیار را به سازمان بنادر و دریانوردی بدهد تا با مدیریت مناسب بتوان نوسانات اقتصادی را در هزینه تمام شده پروژه ها لحاظ کرد چراکه خوشبختانه در دوره مدیریتی کنونی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور محمد راستاد تمایل به همکاری با بخش خصوصی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی قابل مشاهده و هرکاری که از دستشان برآمده است انجام داده اند، اما باز هم تاکید می کنم که دولت باید اختیار عمل سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه انعقاد قراردادها به منظور حمایت هرچه بهتر از تولیدکنندگان داخلی در بخش بندری و دریایی بیشتر کند.

وی با بیان اینکه در داخل کشور امکان طراحی و ساخت تمامی تجهیزات بندری و دریایی مورد نیاز وجود دارد، اظهار کرد: با قاطعیت اعلام می کنیم که امکان ساخت تمامی اقلام مورد نیاز در بخش تجهیزات بندری و دریایی در داخل کشور توسط تولیدکنندگان داخلی وجود دارد و اگر بتوانیم هزینه های اضافه شده به دلیل افزایش نرخ ارز و نوسانات اقتصادی را دریافت کنیم به طور حتم شاهد شکوفایی در این حوزه خواهیم بود./ سازمان بنادر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سامسونگ
jabama 2
ارغیانی
تبليغ
  • بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادرغرب هرمزگان
  • امضاء تفاهم نامه همکاری برای اشاعه فرهنگ دریایی و بندری
  • بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر خرمشهر
  • ضرورت نقش آفرینی چابهار به عنوان هاب بین المللی ترانزیت
  • اجرای بیش از ۳هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر چابهار
  • افزایش قابلیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره)
  • اختلاف اعضای اوپک پلاس در مورد افزایش تولید در ماه فوریه به روز دوم کشیده شد
  • کاهش ۴۲ درصدی صید در سواحل گیلان نسبت به سال مشابه
  • کشتی کره‌ای باید خسارت وارده به محیط زیست را بپردازد
  • ایران یک کشتی حمل مواد شیمیایی و نفتی با پرچم کره‌جنوبی را توقیف کرد
  • رجايي
ارگان هاي دريايي
تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است
Copyright© PortPress, all rights reserved
طراحی و اجرا : مجتمع رسانه ای پورت پرس