• جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی از ۱٫۵ میلیون تی.ای.یو فراتر رفت
  • جابجایی کانتینر به مرز ۳۲۰۰ TEU رسید/ افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت و رشد ۹ درصدی صادرات غیر نفتی
  • اتفاقات خوبی در سازمان بنادر رقم خورده است/ دریا و دریانوردی اشتغال آفرین و افتخارآفرین است
  • کسب رتبه عالی در ارزیابی پایانه های نفتی مجتمع بندری امام خمینی(ره)
  • رفتار عادلانه در توزیع فرصت های دریایی و بندری/ توسعه دریایی رویکرد غالب در توسعه اقتصادی کشور است
تماس با ما | پیوند ها | درباره ما | RSS
جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷
پایگاه خبری، تحلیلی حوزه دریایی ایران - دریانگار
چندرسانه ای
  • صفحه اصلی
  • چندرسانه ای
  • آرشیو
  • حضور مدیر بنادر جمهوری آذربایجان در بندر نوشهر
  • مراسم روز جهانی دریانورد
  • گزارش سانحه برخورد نفتکش ایرانی سانچی
  • بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی کشور – بهمن ماه ۹۶ تهران
  • گزارش تصویری مراسم روز ملی حمل و نقل سال ۹۶ در هتل هما – سازمان بنادر و دریانوردی
عضویت در خبرنامه الکترونیک
  • خبر روز
  • روی خط خبر
  • جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی از ۱٫۵ میلیون تی.ای.یو فراتر رفت

  • جابجایی کانتینر به مرز ۳۲۰۰ TEU رسید/ افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت و رشد ۹ درصدی صادرات غیر نفتی

  • اتفاقات خوبی در سازمان بنادر رقم خورده است/ دریا و دریانوردی اشتغال آفرین و افتخارآفرین است

  • کسب رتبه عالی در ارزیابی پایانه های نفتی مجتمع بندری امام خمینی(ره)

  • رفتار عادلانه در توزیع فرصت های دریایی و بندری/ توسعه دریایی رویکرد غالب در توسعه اقتصادی کشور است

  • با الحاق زیر دریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی، امنیت ناوگان تجاری و دریانوردان موثرتر و بیش از پیش صورت می گیرد

  • فعالان حوزه دریایی در شرایط تحریم قوی تر و منسجم تر عمل کنند/ بهره برداری از ۱۲ دستگاه گنتری کرین در بندر شهید رجایی

  • افتتاح ۲۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۱۶۰۰ میلیارد تومان

  • استفاده از توان داخل برای تولید تجهیزات استراتژیک بندری/ ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار در جهان تردد می‌کند

  • آغاز بیست و ششمین همایش ارگان های دریایی در تهران

  • تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از بنادر اصلی‌ و فرودگاه‌ها‌

  • موج بندرداری نوین در ایران، بعد از انقلاب شکل گرفت/ از فرصت برجام برای تجهیز بنادر به خوبی بهره بردیم

  • تعامل شهر و بندر در توسعه بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران/ گره گشایی از ترافیک ورودی بندر شهید حقانی

  • راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی برای نخستین بار

  • جزییات برگزاری بیست و ششمین همایش ارگان‌های دریایی ٢٨ بهمن در تهران

  • جابجایی ۲۰۰ هزار تن کالا در بنادر کشور/ توسعه بنادر در اولویت است

  • گام بلند آخوندی از وزارت راه به شهرداری تهران

  • یکی از اهداف سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد ارزش افزوده در پروژه هاست.

  • تلاش سازمان بنادر برای به حداقل رساندن آثار ناشی از تحریم ها/مدیران بنادر با صاحبان کالا و تشکل ها، ارتباط مستمر داشته باشند

  • ورود کشتی حامل کالای اساسی کشور به بندر چابهار 

  • بازدید سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری بوشهر از اسکله کانتینری نگین

  • ۱۲۵ هزار دریانورد دارای گواهینامه داریم/ حداکثر تدابیر امنیتی برای دریانوردان ایرانی

  • پرونده “تجاوز در ایرانشهر” در مرحله تحقیق است / شروع پرونده با یک آدم ربایی بود

  • باید از ظرفیت گردشگری دریایی بهره بیشتری ببریم

  • رضایتمندی مردم؛ هدف اصلی سازمان بنادر است

  • طرح جامع گردشگری دریایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

  • زمان برگزاری استیضاح سه وزیر دولت در هفته جاری

  • سکه طرح جدید یک میلیون و ۵۸۸ هزار تومان شد/دلار به ۴۴۹۲تومان رسید

  • اسد در دیدار با جابری انصاری: ترکیه قابل اعتماد نیست

  • برملا شدن ماهیت دیکتاتوری دانشگاه آمریکایی بیروت

سید احسن علوی:

معتقدم سازمان بنادر و دریانوردی باید مشمول قانون رفع موانع تولید شود

کد خبر: 76717
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ ق.ظ
نسخه چاپی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سازمان بنادر و دریانوردی از قانون مدیریت خدمات کشوری خارج شود می‌تواند در سیاست‌گذاری‌ها کارنامه بهتری داشته باشد.

به گزارش پورت پرس ، سید احسن علوی درباره خروج سازمان بنادر و دریانوردی از قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار کرد: یکی از سازمان‌هایی که فعالیت بسیار خوبی در عرصه اقتصادی و بین‌المللی دارد، سازمان بنادر و دریانوردی است و قانون مدیریت خدمات کشوری یکی از عواملی است که اجازه نمی‌دهد این سازمان پویاتر عمل کند.

وی تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی باید از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری خارج شود و بر مبنای فعالیت‌های توسعه‌ای که برای آن تعریف شده است، برنامه‌ریزی کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر نمایندگان مجلس با خارج شدن سازمان‌های توسعه‌ای از قانون مدیریت خدمات کشوری موافق هستند و این اتفاق باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی باید مستقل عمل کند و از قوانین دست و پاگیر جدا شود، افزود: قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان‌های پویا را محدود می‌کند و اجازه نمی‌دهد به درستی از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کنند.

علوی تاکید کرد: زمانی یک سازمان می‌تواند کارکرد خوبی داشته باشد که بهره وری آن افزایش پیدا کند و نیروی انسانی با انگیزه فعالیت کنند، بدین‌جهت قانون مدیریت خدمات کشوری مانع بهره‌وری مناسب می‌شود. با خروج سازمان بنادر و دریانوردی از قانون مدیریت خدمات کشوری می‌توان آینده بهتری را برای این سازمان بین‌المللی متصور بود.

وی با بیان اینکه مزایای خروج سازمان بنادر و دریانوردی از قانون مدیریت خدمات کشور باید اطلاع رسانی شود تا همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آن آشنا شوند، اذعان داشت: اگر این امر در صحن علنی مجلس مطرح شود به طور قطع رای بالای می آورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی یکی از سازمان های موفق در عرصه های مختلف بوده و این امر قابل تقدیر است. از این رو معتقدم که این مجموعه باید مشمول قانون رفع موانع تولید شود.

گفتنی است که درحال حاضر برخی از سازمان‌های توسعه‌ای مانند سازمان گسترش، شرکت فرودگاه‌ها، شرکت ملی نفتکش ایران و … مشمول قانون رفع موانع تولید هستند که با تصویب این طرح، سازمان بنادر و دریانوردی کشور از دایره قانون مدیریت خدمات کشوری خارج می‌شود و در استفاده حداکثری از پتانسیل بخش خصوصی، جذب نیروهای متخصص مورد نیاز، آموزشی ورفع موانع اداری دست و پاگیر می تواند مبتنی بر اقتضائات تخصصی و حرفه‌ای خود عمل کند. / وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سامسونگ
jabama 2
ارغیانی
تبليغ
  • جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی از ۱٫۵ میلیون تی.ای.یو فراتر رفت
  • جابجایی کانتینر به مرز ۳۲۰۰ TEU رسید/ افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت و رشد ۹ درصدی صادرات غیر نفتی
  • اتفاقات خوبی در سازمان بنادر رقم خورده است/ دریا و دریانوردی اشتغال آفرین و افتخارآفرین است
  • کسب رتبه عالی در ارزیابی پایانه های نفتی مجتمع بندری امام خمینی(ره)
  • رفتار عادلانه در توزیع فرصت های دریایی و بندری/ توسعه دریایی رویکرد غالب در توسعه اقتصادی کشور است
  • با الحاق زیر دریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی، امنیت ناوگان تجاری و دریانوردان موثرتر و بیش از پیش صورت می گیرد
  • فعالان حوزه دریایی در شرایط تحریم قوی تر و منسجم تر عمل کنند/ بهره برداری از ۱۲ دستگاه گنتری کرین در بندر شهید رجایی
  • افتتاح ۲۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۱۶۰۰ میلیارد تومان
  • استفاده از توان داخل برای تولید تجهیزات استراتژیک بندری/ ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار در جهان تردد می‌کند
  • آغاز بیست و ششمین همایش ارگان های دریایی در تهران
  • رجايي
ارگان هاي دريايي
تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است
Copyright© PortPress, all rights reserved
طراحی و اجرا : مجتمع رسانه ای پورت پرس