• بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادرغرب هرمزگان
  • امضاء تفاهم نامه همکاری برای اشاعه فرهنگ دریایی و بندری
  • بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر خرمشهر
  • ضرورت نقش آفرینی چابهار به عنوان هاب بین المللی ترانزیت
  • اجرای بیش از ۳هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر چابهار
تماس با ما | پیوند ها | درباره ما | RSS
شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹
پایگاه خبری، تحلیلی حوزه دریایی ایران - دریانگار
چندرسانه ای
  • صفحه اصلی
  • چندرسانه ای
  • آرشیو
  • مراسم گرامیداشت روز دریانورد و روز جهانی دریانوردی
  • حضور مدیر بنادر جمهوری آذربایجان در بندر نوشهر
  • مراسم روز جهانی دریانورد
  • گزارش سانحه برخورد نفتکش ایرانی سانچی
  • بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی کشور – بهمن ماه ۹۶ تهران
عضویت در خبرنامه الکترونیک
  • خبر روز
  • روی خط خبر
  • بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادرغرب هرمزگان

  • امضاء تفاهم نامه همکاری برای اشاعه فرهنگ دریایی و بندری

  • بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر خرمشهر

  • نجات ۱۸ نفر سرنشین یک فروند لنج صیادی در محدوده بندر چابهار

  • ضرورت نقش آفرینی چابهار به عنوان هاب بین المللی ترانزیت

  • اجرای بیش از ۳هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر چابهار

  • افزایش قابلیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره)

  • اختلاف اعضای اوپک پلاس در مورد افزایش تولید در ماه فوریه به روز دوم کشیده شد

  • کاهش ۴۲ درصدی صید در سواحل گیلان نسبت به سال مشابه

  • کشتی کره‌ای باید خسارت وارده به محیط زیست را بپردازد

  • ایران یک کشتی حمل مواد شیمیایی و نفتی با پرچم کره‌جنوبی را توقیف کرد

  • بیش از ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد

  • رشد ۱۲ درصدی صادرات/ صادرات یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون دلار کالا از پایانه‌های استان بوشهر

  • کاهش ۴٢ درصدی هزینه تولید با سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی

  • آغازعملیات اجرایی لایروبی حوضچه بندر شهید کلانتری چابهار

  • جزئیات ۴ دیدگاه برای افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰

  • ایران یک کشتی حمل مواد شیمیایی و نفتی با پرچم کره‌جنوبی را توقیف کرد

  • واکنش کره جنوبی به توقیف کشتی تحت پرچم این کشور در خلیج فارس

  • کاهش ۴٢ درصدی هزینه تولید با سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی

  • صف آرایی موافقان و مخالفان تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی در مجلس/ امضاها تکمیل شد

  • رشد ۳۹ درصدی بارگیری کالای عمومی در بندر خرمشهر

  • اسکله جزیره خارگ برای پهلوگیری شناورها راه‌اندازی می‌شود

  • شناورهای غرق‌ شده خلیج گرگان از آب خارج می‌شود

  • ۵۰۰ هزار تن کالا، بندر امام را برای رسیدن به ۲۰ نقطه کشور ترک کردند

  • دومین کشتی گندم اهدایی هند به افغانستان در بندر شهید بهشتی پهلو گرفت

  • جزییات حمله سایبری به بندر شهید رجایی

  • دیدار قائم مقام وزیر کشتیرانی هند با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

  • معاونت جدید امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

  • بندر امام میزبان همایش پدافند غیرعامل بنادر کشور

  • بلاتکلیفی کالاهای مصرفی در بنادر/ احتمال ترخیص از مبادی رسمی قوت گرفت

با حضور نمایندگان دولت و بخش خصوصی صورت گرفت:

جزئیات برگزاری اولین نشست کمیسیون تخصصی ستاد مراکز لجستیک کشور

کد خبر: 75741
تاریخ انتشار: 29 مه 2018 - 12:50 ب.ظ
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌و‌نقل در اولین نشست کمیسیون تخصصی ستاد مراکز لجستیک کشور ضمن تشریح وظایف و ساختار این ستاد، لزوم تعیین تکلیف پهنه‌ها و نقاط بهینه احداث این مراکز و منافع آن برای کشور را تشریح کرد.

به گزارش پورت پرس، اولین نشست کمیسیون تخصصی ستاد مراکز لجستیک کشور روز دوشنبه مورخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ساختمان وزارت راه و شهرسازی حول موضوع مدل مکانیابی مراکز لجستیک با حضور اعضای این کمیسیون شامل نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت بهره‌برداری راه‌آهن، انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌و نقل ریلی، کشتیرانی و … برگزار شد.

در ابتدا مهدی صفری مقدم مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌و‌نقل که دبیری جلسه را بر عهده داشت به ارائه توضیحاتی در خصوص ساختار و وظائف ستاد مراکز لجستیک کشور و نیز لزوم تعیین تکلیف پهنه‌ها و نقاط بهینه احداث این مراکز و منافع آن برای کشور پرداخت.

در ادامه حامد غضنفری مدیر گروه لجستیک دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌و‌نقل، نتایج مطالعات مکان‌یابی مراکز لجستیک کشور را در سه بخش مکان‌یابی با رویکرد بهینه‌سازی ریاضی، مکان‌یابی پارک‌های لجستیک کشاورزی، و مراکز لجستیک مرزی ارائه داد.

در بخش اول، رویکرد بهینه‌سازی ریاضی روش مطالعه، مفروضات و محدودیت‌های تدوین مدل ریاضی برای مکانیابی مراکز لجستیکی و در نهایت نتایج بدست آمده از حل مدل ریاضی که شامل پهنه‌های منتخب برای احداث مراکز لجستیک و شبکه اتصالی آن است ارائه شد.

سپس در بخش دوم، موضوع از نگاه کاهش ضایعات لجستیکی کشاورزی مطرح و پهنه‌های منتخب برای احداث مراکز لجستیک کشاوری و سهم گروه‌ کالایی مربوط به آن‌ها به بحث گذاشته شد.

سپس، طرح مسئله مراکز لجستیک مرزی و نقش و اهمیت آن در نظام لجستیک کشور مطرح و پیشنهاد افزایش خدمات لجستیکی برای پایانه‌های منتخب مرزی ارائه شد.

در انتهای این جلسه ،اعضای کمیسیون تخصصی ستاد مراکز لجستیک کشور به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و نهایتا مقرر شد با توجه به اهمیت و پیچیدگی موضوع، ادامه بررسی به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شود. / وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سامسونگ
jabama 2
ارغیانی
تبليغ
  • بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادرغرب هرمزگان
  • امضاء تفاهم نامه همکاری برای اشاعه فرهنگ دریایی و بندری
  • بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر خرمشهر
  • ضرورت نقش آفرینی چابهار به عنوان هاب بین المللی ترانزیت
  • اجرای بیش از ۳هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر چابهار
  • افزایش قابلیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره)
  • اختلاف اعضای اوپک پلاس در مورد افزایش تولید در ماه فوریه به روز دوم کشیده شد
  • کاهش ۴۲ درصدی صید در سواحل گیلان نسبت به سال مشابه
  • کشتی کره‌ای باید خسارت وارده به محیط زیست را بپردازد
  • ایران یک کشتی حمل مواد شیمیایی و نفتی با پرچم کره‌جنوبی را توقیف کرد
  • رجايي
ارگان هاي دريايي
تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است
Copyright© PortPress, all rights reserved
طراحی و اجرا : مجتمع رسانه ای پورت پرس